2 Ocak 2010 Cumartesi

bir yol arıyorum...

bir yol arıyorum...
kokunu duyabilmek adına ,
bilinmedik çiçekler kokluyorum ,
hiçbiri değil ki senin tadında
bir yol arıyorum...
gözlerinin içine bakabilmek adına ,
gözlerimin içine bakıyorum ,
en dibinde seni bulabilmek ümidiyle
tam yakalamışken ,
bir göz kıpırdamasıyla kirpiklerimde son buluyorsun
bir yol arıyorum...
elini son kez sımsıkı sıkabilmek adına ,
bütün bedenim hayâl olmuş bir ölü âdeta ,
yaşamama sebep olabilecek bir el aramakta
ellerini cebinden çıkart ,
koy beni karşı kıyına
bir yol arıyorum...
seyyâhların ulaşamadığı ,
kaptanların limanlarda sevgili bırakmadığı ,
hiçbir geminin yanaşmadığı ,
bir sen arıyorum...
eşsizlik sana kavuşmuş
bir benim kavuşamadığım
bir sen...


''paranoyak balık''

Hiç yorum yok:

yasal uyarı

sitemizden indirmiş olduğunuz dosyalar her sanatçının kendi isimleriyle tescil edilmiş eserlerinin cd ve kaset kopyalarıdır... bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır . müzik dosyalarını bilgisayarınızda 24 saatten fazla tutmanız t.c. yasalarına göre suç sayılmaktadır. bu tür bir yasal işlemde www.sisedekibaliklar.blogspot.com ve sitemizde reklamı ya da banner'ı bulunan diğer siteler bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir.

iletişim

paylaşmak istediğiniz konular ve yazılar için mail adresimiz...

sisedekibaliklar@windowslive.com