2 Ocak 2010 Cumartesi

bir yol arıyorum...

bir yol arıyorum...
kokunu duyabilmek adına ,
bilinmedik çiçekler kokluyorum ,
hiçbiri değil ki senin tadında
bir yol arıyorum...
gözlerinin içine bakabilmek adına ,
gözlerimin içine bakıyorum ,
en dibinde seni bulabilmek ümidiyle
tam yakalamışken ,
bir göz kıpırdamasıyla kirpiklerimde son buluyorsun
bir yol arıyorum...
elini son kez sımsıkı sıkabilmek adına ,
bütün bedenim hayâl olmuş bir ölü âdeta ,
yaşamama sebep olabilecek bir el aramakta
ellerini cebinden çıkart ,
koy beni karşı kıyına
bir yol arıyorum...
seyyâhların ulaşamadığı ,
kaptanların limanlarda sevgili bırakmadığı ,
hiçbir geminin yanaşmadığı ,
bir sen arıyorum...
eşsizlik sana kavuşmuş
bir benim kavuşamadığım
bir sen...


''paranoyak balık''

Hiç yorum yok:

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...