29 Nisan 2009 Çarşamba

halk kahramanı...

zonguldak sokaklarında bir kahraman . kimse neye benzediğini bile bilmiyor .herkes onu konuşuyor . yaşlı teyzeler ; genç kızlara , onun gibi biriyle evlenmelerini tembihliyorlar .şişedeki balık dergisi herkesten önce gitti ve kendisini buldu .açıklıyoruz halkın kahramanı : ''çişmen''...
o halk için var ..( yok lan ,o kadar da abartmayalım .herif çulsuzun teki .bizi görünce , ''abi ne olur beni de aranıza alın '' ''ne iş olsa yaparım , bende potansiyel var ,bi elimden tutan olsa manyak kahraman olurum '' gibi cümleler kullandı .biz de acıdık aramıza aldık )

nerde bi haksızlık var ; o orada ..ve hemen haksızlığa derinlemesine nüfuz ederek çok seri bi şekilde ''işiyor ''...
-evet sayın çişmen ,nasıl kahraman oldunuz , biraz anlatır mısınız ?
-abi baktım herkes işiyor ırakta filan milletin üsütüne , dedim bu bizim memlekette de tutar ...bir gün gidiyorum , sokakata bi bayanın çantasını almaya çalışıyorlar ...bunlara bi işersin ; bunlar üç gün komada yatmışlar .sonrası tahmin ettiğiniz gibi . ama ben bu kadarını beklemiyordum ...acayip trend oldu ( bu trend lafını da şekil olsun diye söylüyorum haa) ...
-bundan sonrası için ne düşünüyorsnuz ?
-abi bu iş sardı beni . işemeye devam anlayacağın ..

evet sayın okurlar biz balık ekibi olarak çişmen kardeşimizle birlikte ,insanlara köpek gibi davranan acımasızlara işiyoruz .uzun zamandır bu anı bekliyorduk ..çok da sıkışmıştık doğrusu ...
siz de nerde bi haksızlık görürseniz bize haber verin anında işeyelim .( hişşt aloo , lan bu işeme işi beni de sardı lan !) bir dahaki sayıya ,prostatlı çişlerle görüşmek dileğiyle ...


''şişedeki balıklar''

Hiç yorum yok:

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...