31 Aralık 2009 Perşembe

dersten önce...

seni tanıdığımda başlıyor herşey
seni tanıdığımda oluyor olanlar
bir de bakıyorum ;
buz gibi yüreğim ateş olmuş
içimde alevlenen kıvılcımlar
büyüyüp yayılmış yangın olmuş

seni tanıdığımda tanışıyorum kağıtlarla
seni tanıdığımda başlıyor şairliğim
o günden sonra karalanıyor bembeyaz sayfalar
o günden sonra düşman oluyorlar bana
derdimi yüklüyorum sırtlarına
ortak ediyorum acıma da onları
çok şeyi düşünürdüm eskiden
artık tek seni düşünüyorum

tek , ders çalışmaya yarardı masam
artık sana şiirler yazıyorum
sofraya oturmadan ellerimi yıkar gibi
şiir yazıyorum derse başlamadan
çalışıyorum da diyemem yalan olur
masal gibi geliyor okuduklarım

kendimi kandırıyorum belki de
benim suçum yok diyerek
hayâlin de olsa kitabımın üstünde
biliyorum mecburum çalışmam gerek
bitsin artık şiirim ,
son bulsun sözüm
çalışmalı makroya , olsa da ölüm
inat edersem güzel şiir olsun diye ,
hem şiir uzayacak ; hem okulum...


''aşk balığı''

Hiç yorum yok:

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...