18 Ekim 2009 Pazar

belki de...

doğum gününde sana mektup yazacaktım
olmadı be kızıl saçlım
saçlarına özgürlüğü resmetsem
komünist diye yakalanırdım .
belki de farklı coğrafyadaydın
gemiye biniyordun kızıl saçlarını rüzgara taratarak
belki de sevgilinle şarap içiyordun mardin'de
saçların düşüyordu kızıl şaraba
içinden hayal kuruyordun belki de :
bir çocuk bir de araba .
belki de mersin'deydin
sahilde , akdeniz'in tuzlu sularıyla yıkanıyordun
güneşi kuzeyde bırakıp ;
belki de mülteci kuşlarla güneye uçuyordun .
bilmem hangi tarihten kalma ,
bir saat buldun , durmuş
onyedi otuz'u gösteriyor
belki de sen o saatsin
ve zonguldak otobüs terminalinde otobüs bekliyorsun .
belki de kadıköy'desin , moda'da
eski bir arkadaşınla buluşmuşsun
belki de yağmur yağıyor
sırılsıklam olmuş üşümüşsün .
doğum günün geçeli çok oldu
ben mektup yazmaktayım masamda
yani o eski bodrumda
adresini bilmiyorum beni bağışla
balıklardan ricaettim seni bulacaklar
biliyorsun ki kızıl saçlım ;
balıkların ulusu yok
ulussuz bir dünya bizi kavuşturacak



"beta"

Hiç yorum yok:

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...