27 Ekim 2009 Salı

güzel bir düşün aryası...

benim kağıt gemim
senin ucu kırmızı kalemin
biz olduklarım
sevilenler ve sevgiler
tütün kokulu insan
anlıyor musun ?
biz kendi bacağından asılmayan
biz sürüden ayrılan sürü
gözlerimiz aşağı bakan
biz gözleri sürmeli
sokaktaki arkadaşımız halil abi
- halil abi , eşekli çöpçü
uzun sakallı , yaşlı , yolcu
delikanlılığın inceliklerini anlatıyor bize
uzun eşek oynarken
ve birgün
ben senin :
''sözcüklerin arar olmuş , hecelerin de öyle''
diye söylenirken
gecelerden bir gece
gidivermişsin sen
vardığın evin camları olmuşsun
bense onların beyaz boyası
kızıl saçlı çocuk
tırnakları eksik yabancı
ben o gün ağladım
halil abi güldü arkamdan
kadınlık aktı yataklarımdan


''eşkina''

Hiç yorum yok:

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...