27 Ekim 2009 Salı

güzel bir düşün aryası...

benim kağıt gemim
senin ucu kırmızı kalemin
biz olduklarım
sevilenler ve sevgiler
tütün kokulu insan
anlıyor musun ?
biz kendi bacağından asılmayan
biz sürüden ayrılan sürü
gözlerimiz aşağı bakan
biz gözleri sürmeli
sokaktaki arkadaşımız halil abi
- halil abi , eşekli çöpçü
uzun sakallı , yaşlı , yolcu
delikanlılığın inceliklerini anlatıyor bize
uzun eşek oynarken
ve birgün
ben senin :
''sözcüklerin arar olmuş , hecelerin de öyle''
diye söylenirken
gecelerden bir gece
gidivermişsin sen
vardığın evin camları olmuşsun
bense onların beyaz boyası
kızıl saçlı çocuk
tırnakları eksik yabancı
ben o gün ağladım
halil abi güldü arkamdan
kadınlık aktı yataklarımdan


''eşkina''

Hiç yorum yok:

yasal uyarı

sitemizden indirmiş olduğunuz dosyalar her sanatçının kendi isimleriyle tescil edilmiş eserlerinin cd ve kaset kopyalarıdır... bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır . müzik dosyalarını bilgisayarınızda 24 saatten fazla tutmanız t.c. yasalarına göre suç sayılmaktadır. bu tür bir yasal işlemde www.sisedekibaliklar.blogspot.com ve sitemizde reklamı ya da banner'ı bulunan diğer siteler bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir.

iletişim

paylaşmak istediğiniz konular ve yazılar için mail adresimiz...

sisedekibaliklar@windowslive.com