20 Temmuz 2009 Pazartesi

gadjo dilo soundtrack...





albüm için link
rar şifresi(key) : lipsoz


melodiler...

01. monica juhasz-miczura & gipsy star - nora luca
02. adrian simionescu & orchestre marin joan - tutti frutti
03. adrian simionescu & orchestre marin joan - copza luca
04. rona hartner, valentin rotary, petre badea - dispraitra
05. adrian simionescu & orchestre marin joan - mama me
06. gipsy star - l' amour en liberte
07. orchestre marin joan - cabaret
08. rona hartner, valentin rotary, petre badea - dandaro
09. rona hartner, valentina popescu - camera
10. gipsy star - frissons
11. vasile serban, isidor serban, ionescu serban - mariage
12. andrian simionescu & orchestre marin joan - camera (enfant prodige)
13. monika juhasz miczuca + gipsy star - nora luca (reprise)

4 yorum:

sarpi dedi ki...

merhabalar,
şu anda bu albumu dinlemeyi çok istemiştim ama maalesef bu linkten sadece parali rapid hesabi olanlar indirebiliyormus.

no pasaran ! dedi ki...

yorumunu okudum şimdi . başka bi sağlayıcıyla en kısa zamanda paylaşacağız.

sarpi dedi ki...

tamamdır ben indirmeyi basardım.cok sağol guzel guzel dinliyorum...
rapidin artis tavırlarına geçit yok :)

no pasaran ! dedi ki...

tamam sevindim buna . çok hoş bir albümdür . tabi film de öyle .:))

yasal uyarı

sitemizden indirmiş olduğunuz dosyalar her sanatçının kendi isimleriyle tescil edilmiş eserlerinin cd ve kaset kopyalarıdır... bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır . müzik dosyalarını bilgisayarınızda 24 saatten fazla tutmanız t.c. yasalarına göre suç sayılmaktadır. bu tür bir yasal işlemde www.sisedekibaliklar.blogspot.com ve sitemizde reklamı ya da banner'ı bulunan diğer siteler bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir.

iletişim

paylaşmak istediğiniz konular ve yazılar için mail adresimiz...

sisedekibaliklar@windowslive.com