20 Temmuz 2009 Pazartesi

gadjo dilo soundtrack...





albüm için link
rar şifresi(key) : lipsoz


melodiler...

01. monica juhasz-miczura & gipsy star - nora luca
02. adrian simionescu & orchestre marin joan - tutti frutti
03. adrian simionescu & orchestre marin joan - copza luca
04. rona hartner, valentin rotary, petre badea - dispraitra
05. adrian simionescu & orchestre marin joan - mama me
06. gipsy star - l' amour en liberte
07. orchestre marin joan - cabaret
08. rona hartner, valentin rotary, petre badea - dandaro
09. rona hartner, valentina popescu - camera
10. gipsy star - frissons
11. vasile serban, isidor serban, ionescu serban - mariage
12. andrian simionescu & orchestre marin joan - camera (enfant prodige)
13. monika juhasz miczuca + gipsy star - nora luca (reprise)

4 yorum:

ocun dedi ki...

merhabalar,
şu anda bu albumu dinlemeyi çok istemiştim ama maalesef bu linkten sadece parali rapid hesabi olanlar indirebiliyormus.

şişedeki balık dedi ki...

yorumunu okudum şimdi . başka bi sağlayıcıyla en kısa zamanda paylaşacağız.

ocun dedi ki...

tamamdır ben indirmeyi basardım.cok sağol guzel guzel dinliyorum...
rapidin artis tavırlarına geçit yok :)

şişedeki balık dedi ki...

tamam sevindim buna . çok hoş bir albümdür . tabi film de öyle .:))

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...