10 Temmuz 2009 Cuma

konuşmadan...

sus konuşma ne olur
bakışlarında yaşamak istiyorum bugün
kelimeler yetmez seni anlatmama
dar gelir bedensiz sevda sözleri

biçimde arama beni
dikey sevişen mısraların kafiyesi değilsin
cümbüşünde coşma namesiz ezgilerin
bir bütün olarak düşün sen ve beni

bir bütün olarak ele al
matem , kin , öfke ve binbir tezat hisleri ,
sarıp sarmalama istersen
bırak ayda dağılsın hayatın bütün olumsuz izleri

sus konuşma ne olur
bakışlarına ver kâlbinden geçenleri
güle diken satmasın nasırlı kelimeler
göz bebeklerinde bulayım kendimi

yaşamam ellerinde ve candamarısın gülümsememin
denizi parlatan ışık gibi sessiz
sessiz ve içten gir kâlbime
her zaman kâlbimde bulayım seni



''beta''

Hiç yorum yok:

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...