12 Ağustos 2009 Çarşamba

masal...

don quijote'çuluk oynuyorum
hayâllerle boğuşuyorum , savaşıyorum
kazandığımı sanıyorum
uyandığımda ,
hükmen mağlup oluyorum
kolay değil
bir insan güne gözleri kapalı uyanırsa
galip gelmesi mümkün değil

robin hood oluyorum kimi zaman
zamanlara bölüyorum kendimi
geçmiş zaman eki alıyorum
kötüden alıp fakire veriyorum
gelecek zaman eki alıyorum
kötüler halâ kötüyken
fakirler , zengin ve kötü sıfatını almış bile
ben mi ?
geçmiş zaman ekleriyle yaşıyorum
kurtulamadığım alışkanlıklarımdan

masal aleminde bir rol bile vermiyorlar bana
sebep , rolü iyiye kullanmaktan
çat !
bir tekme daha yiyiyorum
masal olmuşum aslında
gerçek bir masal
annelerin ancak çocuklara anlatacağı bir masal
çok geçmişlerde kalmış...


''paranoyak balık''

Hiç yorum yok:

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...