30 Ağustos 2009 Pazar

seni yazsam...

seni yazsam yüreğimin en kuytularına
kılcala
başsız tesbih gibi dönmek mi sevdam
talihsizlik mi
gün batımı erken olur burada
belâ erken doğar
hınç , kavga , edepsizlik kör kütük
seni yazsam yıldıza
güneşe , kara buluta
filizlenir mi sevdalar çorakta
korda
dağ yeli meltemi yüreğim
sevdam hüznüm senin hayâlindir
seni yazsam kağıda kalem yetmez
dil usanır kağıt korkar
ben seni patika yolunda
kaçak maden ocaklarında sevdim
bulutlar yere iner bahar olanda
gün kararır
gece korkuları hasrete karışır
zemheri soğuğunda yanar bir yanım
bir yanım yanar temmuz korunda
baharda boran itte öfke
şiirleri tutuklanır sevdamın
tiyatro afişleri yırtılır
gün doğanda yine , yarın
yeşermek için umut umut
sevda sevda
bıraktım seni
şehirlerarası otobüs garında


''beta''

Hiç yorum yok:

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...