8 Haziran 2009 Pazartesi

çıkın !...

bir bıkkınlık ki çöreklenir tenine
yazın ağırlaşan bir nem sanki
yapışır yapış yapış
nefes alamazsın
su kaybeder bedenindeki her nokta
çık bu yataktan hemen şimdi
çık bu odadaki yataktan
bu evdeki odadan
bu semtteki bu evden
bu evdeki hayattan
bu hayattaki dünyadan

bu köpek havlamaları bu bağırışmalar
eder deniz sesinin güzelliğinin tam ortasına
olduğunuz yerde durun kirletiyorsunuz hayatı
sizler gibi mi olacağım ben de
korkuyorum bu aklıma geldikçe
çıkın şu havadan
şu havadaki oksijenden
nefes alamıyorum midem bulanıyor
bakın kusuyorum işte kusuyorum
hiç şüphesiz artık çıldırıyorum
çıkın içimdeki benlikten...


''proleter balık''

Hiç yorum yok:

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...