7 Haziran 2009 Pazar

senin yaşın...

karıcığım ;
senin kaç yaşında olduğunu
ne düşündüm şimdiye kadar ;
ne de bundan sonra düşüneceğim
sen üç yaşındasın bebeğim
tombul pembe beyaz
şirret şirin ve yaramaz
sen onsekiz yaşında sevgilimsin
-kocaman ince bilekli geyik-
sen anamsın altmış yaşındasın
sen yaşı ve cinsiyeti olmayan arkadaşsın ;
büyük kavgamda beraber dövüştüğüm
bana nasihatlerin en doğrusunu veren
ve tehlikelerde kanatlarını üstüme geren
senin kaç yaşında olduğunu
ne düşündüm şimdiye kadar ;
ne de bundan sonra düşüneceğim.
ve inanmıyorum bir kış günü dünyaya geldiğine
sen mutlaka baharda doğmuş olmalısın ,
toprak uyanırken.


''nâzım hikmet ran''

Hiç yorum yok:

yasal uyarı

sitemizden indirmiş olduğunuz dosyalar her sanatçının kendi isimleriyle tescil edilmiş eserlerinin cd ve kaset kopyalarıdır... bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır . müzik dosyalarını bilgisayarınızda 24 saatten fazla tutmanız t.c. yasalarına göre suç sayılmaktadır. bu tür bir yasal işlemde www.sisedekibaliklar.blogspot.com ve sitemizde reklamı ya da banner'ı bulunan diğer siteler bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir.

iletişim

paylaşmak istediğiniz konular ve yazılar için mail adresimiz...

sisedekibaliklar@windowslive.com