13 Haziran 2009 Cumartesi

ergenekon...

üzüm salkım tutar selvi dalında
karakeçi kayalıkta kuzular
ben yatarım bu damlarda , ıh demem
bebem benim kahırlarda bilenir
bilenir de çelikçakmak uyanır
uyanır da direnir
vurma bana
vurma beni
ben çocuğum !

bu demirden dağı deler demircim
birgün bir kurt gelir düşer önüme
emeğim ekmek kavgam felsefem öncüm,
bebeğim beleğim beşiğim öfkem
güneşi alırım da birgün alnıma
geceleri yorgan yorgan sırtıma
ağıtları basarım da bağrıma
birgün bu demirden dağı aşar gelirim
gelirim de çektiklerim bilirim
bilirim de vatan neymiş görürüm
asmam seni urganlara ey zorba
vurmam seni kurşunlara ey alçak
açar birgün bayrakları ellerim
yazar birgün fermanları ellerim
basar birgün mühürleri ellerim
vurma bana
vurma beni
ben çocuğum !


''hasan hüseyin korkmazgil''

Hiç yorum yok:

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...