26 Haziran 2009 Cuma

gitmek istiyorum...

güncelliğini yitirmiş bir hadiseden bahsetmiyorum
engin fırtınaların koptuğu,
yüreğimin kılcallarında dolaşan saklı düşlerin deşifresi bu
manidar bakışlar altında geçiriyorum ,
yorgun hayatımı
ve sabahın ilk ışıkları söndürüyor içimdeki yıldızları
gitmek istiyorum alabildiğine uzaklara
tanımadığm bakışlar altında karışmak istiyorum insan seline

motor seslerinin
kuş cıvıltılarını susturmadığı
ve martının dilencilik yapmadığı ,
simit parçaları için
bir coğrafya arıyorum

sabahlar olmasın mum ışığı sönüyor
ışık tılsımını kaybediyor
tanrılar yeni isteklerini sıralıyor ,
yalancı şeyhleriyle .
ve hayatın kahpeliğini gizleyemiyor şehir
yolculuk düşüyor aklıma
sırt çantam hazır
gitmek istiyorum alabildiğine
gitmek istiyorum
insanlığımın çocuk gülüşleri içinde kaldığı yere


''beta''

Hiç yorum yok:

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...