4 Mayıs 2009 Pazartesi

kozmosun kardeşliği...

kozmosta bizden başka düşünen var mı ?
var
bize benzer mi ?
bilmiyorum
belki bizden güzeldir
bizona benzer mesela ama çayırdan nazik
belki de akarsuyun şavkına benzer
belki çirkindir bizden
karıncaya benzer mesela ama traktörden iri
belkide kapı gıcırtısına benzer
ve yıldızların birinde
hangisinde bilmiyorum
yıldızların birinde konuşacak elçimiz
hangi dilde bilmiyorum
yıldızların birinde konuşacak elçimiz onunla
tavariş diyecek
ne üs kurmağa geldim yıldızınıza ;
ne petrol ne yemiş imtiyazı istemeğe
koka kola satacak da değilim
selamlamaya geldim seni yeryüzü umutları adına ,
bedava ekmek ve bedava karanfil adına
mutlu emeklerle mutlu dinlenmeler
''yarin yanağından gayrı her yerde her şeyde hep beraber ''
diyebilmek adına
evlerin ,
yurtların ,
dünyaların
ve kozmosun kardeşliği adına .


''nazım hikmet ran''

Hiç yorum yok:

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...