4 Mayıs 2009 Pazartesi

peynir ve zeytin...

evet ,
peynir ve zeytinden bahsediyorum
ve soruyorum :
peynir ve zeytin deyince ne anlıyorsunuz ?
kahvaltı masasının vazgeçilmezleri büyük olasılıkla değil mi ?
bense , birbirine renk itibariyle zıt iki besin maddesinin tatları bakımından ne kadar uyumlu olduğunu düşündüm .
oysa insanlar ...
insanlar böyle midir ?
ne yazık ki hayır .
çünkü , din , dil , ırk , renk ayrımı yapmakdan vazgeçemiyor çoğu .
yaratılışlarından olsa gerek , anlamayı değil ; öğretmeyi , birbirini sevmeyi değil ; yargılamayı , fişletmeyi , dişlemeyi , birbirine vahşi çığlıkları ve meydan okuyuşları ile karşılık vermeyi seçiyorlar .
artık giderek erdemlerini bedenlerinden ayırmaya , sevginin , emeğin , aşkın , sanatın sözünü kesmeye başlıyorlar .
düşünülebilen her şey açık seçik düşünülebilir .
söylenebilecek her şey açık seçik söylenebilir ama ; düşünülebilen her şeyin açık açık söylenemediği bir ülkede yaşar hale geliyoruz artık .
ne diyelim
birbirimize yetecek büyüklükte tiyatrolar olması dileğiyle ...
derken ,

selam size
selam ,bu gecede koşan güzel atlara öykünen bedenlerinize
selam barışa
selam ırak
selam filistin
selam arjantin
selam bolivya
selam dünya
hepinize selam olsun
kozmosun kardeşliği adına .


''mavi cerrah balığı''

Hiç yorum yok:

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...