22 Mayıs 2009 Cuma

tülay german (burçak tarlası)...


albüm için link
rar şifresi : sisedekibaliklar


melodiler...

01- burçak tarlası
02- mecnunum leylamı gördüm
03- kızılcıklar oldu mu
04- gelin ayşe
05- tombalacık halimem
06- aras üste buz üste
07- olam boyun kurbanı
08- günlerimiz (zülfü livaneli ile)
09- yiğidim aslanım burda yatıyor (zülfü livaneli ile)
10- potpori (nesimi çimen ile)
11- şarkışla
12- doğrul koçum doğrul (yılmaz güney'e)
13- yalancısın
14- sevmem bir daha
15- senin şarkını söylüyorum
16- o eski günler
17- mutlu günler
18- yarının şarkısı
19- summertime
20- gelin canlar bir olalım (konserden)
21- tülay german türküsü (ali izzet)

Hiç yorum yok:

birleşin...

çıktı bir gün bir aydın sakalları arasında saklanmış ağzıyla konuştu işçilerle anlattı gerçeği dedi ben memnunum hâlimden ama üzüyor beni s...